Android İçin Pil Verimi Uygulaması

Yazar: Oyun İnceleme Tarih: 16:26:00 Kategori: , , , , , , Yorum: Yorum Yap






Dünyada android cihaz kullanımı çok fazla ve halen artmaktadır. Android cihaz kullananların yakındığı bir konu da şarjın dayanmaması ve çok sık cihazı şarj etmek zorunda olmalarıdır. İşte bir kişi bu sorun için bir android uygulaması yapmış. Ben de size bunu sunmaktan mutluluk duyarım.

Easy Battery Saver=> Bu uygulama uyku modu, ekran parlaklığı ve daha bir çok seçeneği kendisi otomatik ayarlıyor. Bu ayar yaptı seçenekler ise cihazınızın şarjının daha çok gitmesini sağlıyor. Gerçekten kullanmaya değer bir program ve sizlere de öneririm.

İndirme Linki=> Tıkla


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Bu tür programlar telefonun pilini daha kısa sürede bitmesine neden oluyor, ben daha önce başka bir program kullandım daha geç bitmesi gerekirken hemen bitmeye başladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazı tür programların etkisinden çok zararı oluyor gerçekten.

      Sil
  2. Benim de pil ömrü bakımından sıkıntım var inşallah program yardımcı olur

    YanıtlaSil