2 Adet Mobil Bluetooth Hack

Yazar: Oyun İnceleme Tarih: 12:48:00 Kategori: , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
Bu yazımda sizlere 2 adet mobil bluetooth hack vereceğim. Ben ikisini de kullanıyorum. Gerçekten çok güzel. Tek bir sorunu var her model telefona uyum sağlamıyor. Sizinde kullanabilmeniz için sizlerle paylaşıyorum. İlk olarak birkaç resim vereyim.









Şimdi ise sizlere dosyaları veriyorum. İçinde 2 adet bluetooth hack mevcuttur. Güle güle kullanın.

Rar Pass: weborman.blogspot.com



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Düşündüğünüz gibi adamın telefonuna sızıp dosyalarını arakladığınız birşey değil.Adam izin verirse dosyalarını alabiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle fakat adama bir dosya atma bahanesiyle telefonuna sızabilirsiniz.

      Sil
  2. Keşke Nasıl Kullanılacagını,Yükleme Şeklini, Hangi telefonlara Uyumlu,hangi işletim sistemlerini destekliyor şeklinde devam etseydün dahada güzel olurdu arşivime alıyorum bir gün elbet lazım olacak Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi kullandığım bir progrmı paylaşmak istedim hangi telefonlarla uyumlu olduğu hakkında pek bilgim yok. Güle güle kullanın.

      Sil