Google’da Aratılan İlginç Cümleler

Yazar: Oyun İnceleme Tarih: 18:03:00 Kategori: , , , , , , , Yorum: Yorum Yap
İnternet çağındayız ve internet kullanımı her gün artmaktadır. Google'ye giren her gün milyonlarca kişi var. Düzenli internet kullanıcılarının geneli günde en az 10-20 kez Google kullanır. Tahminim siz de bu kadar hatta daha fazla kullanıyorsunuzdur. 
Türkiye'm insanlarından bazıları artık Google'yi amacından çıkardı ve aşağıdaki sonuçlar çıktı. Bazen Google'de öyle aramalar yapılıyor ki ağzımız açık kalıyor. Biz de bunlardan bazılarını sizlerle paylaşalım istedik.
google'da-aratilan-ilginc-cumleler-1
1-) Evliyim ama uygunum (Ne aradığını kendisi de bilmiyor zampara it)
2-) Sevgilim için ufak aşk sürprizleri (Sevgilisine romantiklik yapmak isteyen vatandaşımız. Muhtemelen sevgilisi tarafından “Odun” damgası yemiş)
3-) Serbest kızlar (Çok serbest, öyle böyle değil)
google'da-aratilan-ilginc-cumleler-6
4-) İstediğin msn adresi çalma (Kendisini hackerlik yolunda ilerletmek istiyor)
5-) Sevgilim beni aramıyor neden? (Ulan Google nereden bilsin? Kim bilir ne eşeklik yaptın)
google'da-aratilan-ilginc-cumleler-2
6-) Bir kıza nasıl teklif edilir? (Sen çok yanlış yerdesin be dostum)
7-) Sagopa Kajmer ve Ceza neden kavga etti? (Milletin tek derdi bu olsun yahu)
google'da-aratilan-ilginc-cumleler-7
8 -) Ceniferin en özel resimleri ( Ah be cenifer ne ettin bize)
9-) www.açıköğretim lisesi sınav sonuçları (Bir mağdurun www ile imtihanı)
10-) Kekikli resim ve vidoları (Kırmızı biber de olsun mu kanka?)
google'da-aratilan-ilginc-cumleler-3
11-) Nerden ücretsiz dosya uplood edebilirim (Bi yardımcı olsanız ya)
12-) 1 ayda nasıl şişman olunur (Yani kısaca Google’a “Bana yemek ısmarla” diyor)
13-) İsimle numara bulma (Ah ben nerelere gidem)
14-) Dovlond vinap (Tercüme ediyorum: Download Winamp)
15-) Vefasız hülya koçyiğit (Naptın be Hülya Ablacım sen buna)
google'da-aratilan-ilginc-cumleler-4
16-) Rapid bedava preminyum (Yok alüminyum)
google'da-aratilan-ilginc-cumleler-9
17-) Yalan dünya dizisi hangi gün (Pes Artık!)
18-) Web sitemde nasıl mp3 bulabilirim
19-) Hayat kadının telefon numarası
20-) Karım beni aldatıyo mu
google'da-aratilan-ilginc-cumleler-5
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. asdasd. Hadi bunu bilmeyen aratsın şimdi :D

    YanıtlaSil
  2. Ahaha :D Çok güldüm kardeşim gece gece. :D Saol paylaşım için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek kardeşim siz paylaşımımızı beğenmişseniz ne mutlu bize :)

      Sil
  3. Çok güldüm ya :) Eline sağlık, bazen ben de Analytics verilerinden bakıp bu tür yazılar yazıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. yaş olayları çok acayip olmuş ya çok güldüm :d

    YanıtlaSil